مطالب مرتبط

جو دوسر فدوکس برای چاقی

جو دوسر فدوکس برای چاقی

آیا جو دوسر فدوکس برای چاقی مناسب است؟ چرا با مصرف جو دوسر می‌توانید وزن خود را افزایش دهید؟ محصولات فدوکس برای چاقی کدام هستند؟ برای این‌که پاسخ سوالات خود را بگیرید، با این مقاله همراه باشید و رژیم چاقی خود را شروع کنید.

معرفی محصولات فدوکس مناسب برای چاقی

از محصولات فدوکس برای چاقی می‌توان جو دوسر فوری و ساده فدوکس و هم‌چنین اوتمیل‌های آماده این برند اشاره کرد.

اوتمیل‌های آماده فدوکس در 8 طعم مختلف پسته و عسل، پسته و خرما، بادام و عسل، بادام و خرما، وانیل، زنجبیل، دارچین و ماسالا اشاره کرد که در مدت زمان خیلی کم، یعنی 3 دقیقه آماده می‌شوند و با اضافه کردن سایر مواد، به کمک رژیم چاقی می‌آیند.

در ادامه با «محصولات فدوکس برای چاقی» آشنا خواهید شد.

آیا جو دوسر فدوکس برای چاقی مناسب است؟

وقتی حرف از تناسب اندام می‌زنیم منظور لزوما لاغری نیست. تناسب اندام یعنی رسیدن به یک کلیتی که نه چاق به حساب بیایید نه لاغر. کسانی که اندام بسیار لاغری دارند به دنبال راهکارند تا به آن تناسب معمول دست یابند. درست است که دغدغه نخوردن ندارند اما قرار نیست هر خوراکی را که دستشان رسید، بخورند.

همیشه گفته می‌شود جو دوسر فدوکس، لاغری به همراه می‌آورد اما شاید از مزیت جو دوسر فدوکس برای چاقی کمتر صحبت به میان آمده باشد. بله. جو دو سر دارای کربوهیدرات است. در نتیجه مصرف مقدار زیادتری از آن، کربوهیدرات بیشتری به بدن می‌رساند و می‌تواند در رژیم چاقی موثر باشد.

آن‌چه در چاق شدن یا لاغر شدن شما تعیین کننده است، نحوه مصرف جو دوسر است. این غله علاوه بر کمک به رژیم غذایی دارای خواص و فوایدی همچون جلوگیری از ریزش مو، بهبود کیفیت پوست، کمک به خواب راحت، کنترل فشار و قند خون و جلوگیری از یبوست است.

مزایای اوتمیل‌های آماده فدوکس برای افزایش وزن چیست؟

اوتمیل‌های آماده فدوکس، میان‌وعده‌هایی است که از مخلوط جو دوسر و ماده‌های مقوی چون پسته و بادام و خرما و هم‌چنین پودر شیر اسکیم در تهیه آن استفاده شده است. شما برای مصرف این محصول تنها باید آن را در یک لیوان آب جوش بریزید و سه دقیقه بعد میل کنید.

اوتمیل‌های آماده فدوکس می‌تواند به چاقی کمک کند؛ به شرطی که هنگام مصرف آن را با مواد مفید چاق‌کننده بیشتری هم‌چون شیر، خامه، موز، مغزی‌جات بیشتر و میوه‌ چه از نوع خشک که کالری بالاتری دارد، چه از نوع تازه آن که با داشتن قند طبیعی منجر به چاقی می‌شود، ترکیب کنید.

قیمت و خرید اوتمیل های آماده فدوکس در 8 طعم مختلف

چرا جو دوسر به چاقی کمک می‌کند؟

خوردن انواع و اقسام خوراکی‌ها برای افرادی که در رژیم چاقی هستند با این توجیه که چون لاغرند، باید همه چیز بخورند تا چاق شوند، مضر است. چربی‌های اصطلاحاً بد سلامت بدن را حتی در حالت لاغری نیز به خطر می‌اندازد. کسانی که می‌خواهند چاق شوند، باید به صورت اصولی این کار را بکنند.

خوراکی‌های مفید زیادی هستند که به چاق شدن کمک می‌کنند. یکی از آن‌ها جو دوسر است. به‌طور کلی غلات به دلیل داشتن کربوهیدرات در رژیم چاقی کاربرد دارند. جو دو سر از جمله غلاتی است که مصرف آن هم در رژیم چاقی و هم در رژیم لاغری کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: خواص جو دوسر برای چاقی

برای افزایش وزن، محصولات فدوکس را چگونه مصرف کنید؟

جو دوسر پرک فدوکس در تهیه سوپ، آش و اوتمیل مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر رژیم چاقی دارید اول باید حجم جو دوسر فدوکس برای چاقی را افزایش دهید و دوم اینکه با حجم بیشتری از مواد مغذی مانند موز، خرما، گردو و پسته آن را ترکیب کنید.

این کار را هم برای اوتمیل خانگی می‎توانید انجام دهید هم اگر امکانش را داشتید این مواد را برای رژیم چاقی به اوتمیل آماده‌تان اضافه کنید. به این ترتیب کالری بالاتری را دریافت خواهید کرد. و به مرور حجم خواهید گرفت.

یک تصور غلط که بین برخی از مردم رواج دارد در مورد ورزش است. به افراد لاغر می‌گویند: «تو که لاغری، دیگه برای چی ورزش می‌کنی؟». این باور اشتباه است. ورزش کردن ارتباطی با لاغر یا چاق بودن ندارد. بدن شما چه در رژیم چاقی و لاغری باشید چه نباشید نیاز به ورزش دارد. زیرا عضلات باید قوی شوند و عملکرد بدنی با تمرین بهبود یابد. در رژیم چاقی تمرینات کمی با رژیم لاغری متفاوت است.

مهم‌ترین تفاوت در رژیم چاقی حجم و نوع غذایی است که می‌خورید. برای دانستن تفاوت‌ها و رژیم، بهترین کار برنامه گرفتن از یک مربی حرفه‌ای است. اگر از او بپرسید میزان «جو دوسر فدوکس برای چاقی» و تنقلات مناسب را به شما خواهد گفت.

سخن آخر

نکته آخر این‌که به بهانه رژیم چاقی هر خوراکی را مصرف نکنید. ضرر فست‌فود، غذاهای چرب، نوشیدنی‌های قندی و گازدار و خوراکی‌هایی که مواد افزودنی دارند، تنها در چاق‌کنندگی آن‌ها نیست. بلکه در آسیبی است که به سلامت بدن و بخش‌های آن می‌زنند. کبد، معده و قلب از جمله اجزاهای بدن هستند که با خوراکی‌های مضر آسیب می‌بینند.

در رژیم چاقی خود اصولی عمل کنید. خوراکی‌های مفیدی همچون غلات از جمله جو دوسر، تخم مرغ، انواع گوشت و مرغ و حبوبات را مصرف کنید. ورزش را حتما در روتین روزانه قرار دهید و در آخر برای حفظ سلامتی خود از یک متخصص تغذیه یا مربی ورزشی آگاه استفاده کنید.

سبد خرید
اسکرول به بالا