مطالب مرتبط

تبلیغات تلویزیونی فدوکس | ویدئوی 5 تیزر

تبلیغات تلویزیونی برند فدوکس مدتی است که شروع شده. در این تیزرهای تبلیغاتی یک کاراکتر جو دوسر ورزشکار به‌عنوان نویددهنده محصولی مقوی در دنیای واقعی ظاهر می‌شود و با جمله «سلام مخلص شما منم جو دوسر» خود را معرفی می‌کند. به نظر شما این تیزرهای تبلیغاتی توانسته‌اند محصولات فدوکس را به‌درستی به مخاطب بشناسانند؟ با ما همراه باشید تا تیزرهای تبلیغاتی فدوکس را با هم مرور کنیم.

تیزر اول، «مخلص شما منم جو دوسر» در وسط فروشگاه شما!

داستان این تیزر که با هدف جذب فروشگاه‌ها برای عرضه محصولات فدوکس ساخته شده است، در فضای یک فروشگاه مواد غذایی رقم می‌خورد. فروشگاه تازه تاسیسی که دو برادر مالکین آن هستند و می‌خواهند فروشگاهشان همه چیز تمام باشد و نیاز مشتریانشان را برآورده کند.

در این تیزر تبلیغاتی فدوکس، برادر کوچکتر که مشغول چیدن محصولات در قفسه‌های فروشگاه است، به برادر بزرگترش خبر خوب تکمیل شدن محصولات فروشگاه را می‌دهد و توقع یک «خسته نباشید» پرانرژی را دارد که غافلگیر می‌شود. برادر بزرگتر خسته نباشید کمرنگی به او می‌گوید و به او متذکر می‌شود که برای تکمیل شدن محصولات فروشگاه، جای یک برند خالی است.

برادر کوچکتر که گمان می‌کند چیزی برای فروشگاه کم نگذاشته است، با تعجب می‌پرسد که «چی کمه؟» و این‌جاست که به‌طور ناگهانی سر و کله کاراکتر برند فدوکس که جو دوسری در هیبت یک ورزشکار با بدنی ورزیده است، در فروشگاه پیدا می‌شود و با لحنی کوچه‌بازاری خودش را با جمله «مخلص شما منم جو دوسر» معرفی می‌کند.

از این‌جا به بعد این کاراکتر با شعار «جون بخواه از فدوکس» صاحبان فروشگاه‌های مواد غذایی را دعوت می‌کند که با یک پیامک محصولات فدوکس را سفارش دهند و فروشگاهشان را تکمیل کنند. 

از ویژگی‌های کاراکتر فدوکس می‌توان به این موضوع پی برد که این برند کدام دسته از جامعه را به‌عنوان مخاطبان هدف خود در نظر گرفته است. با توجه به کاراکتر جو دوسر فدوکس می‌توان به این موضوع پی برد که ورزشکاران و به‌ویژه بدنسازان به‌عنوان مخاطبات هدف این برند در نظر گرفته شده‌اند.

با این حال در این تیزر تمرکز بر صاحبان فروشگاه‌های مواد غذایی است تا با عرضه محصولات فدوکس، فراورده‌های جو دو سر پرک این برند را بیشتر در معرض توجه مخاطبان قرار دهند.

بیشتر بخوانید: «ترکیبات فدوکس چیست؟»

تیزر دوم، با «فدوکس نداریم» خداحافظی کن!

تیزر دومی که آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم نیز در فضای یک فروشگاه مواد غذایی می‌گذرد و باز هم نیت آن را دارد که صاحبان این فروشگاه‌ها را به خرید و عرضه محصولات فدوکس دعوت کند.

در این تیزر مشتری اول وارد فروشگاه می‌شود و از فروشنده محصولات فدوکس را درخواست می‌کند. مشتری دوم که با اسکیت وارد فروشگاه می‌شود، نیز چنین درخواستی دارند. مشتری سوم هم که ظاهرا دوچرخه‌سوار است، از فروشنده محصولات فدوکس را طلب می‌کند. 

فروشنده ناراحت از این‌که نتوانسته خواسته مشتریانش را برآورده کند، برگه‌هایی که عبارت «فدوکس نداریم» روی آن نوشته شده است، روی دیوار فروشگاه می‌چسباند و خیال خود را راحت می‌کند! انگار که راهی برای پاسخگویی به خواسته‌های مشتریانش در ذهن ندارد.

تا این‌جای کار اوضاع ناامیدکننده است تا این‌که باز پای ناجی تیزرهای تلویزیونی فدوکس یعنی کاراکتر جو دوسر به فروشگاه مورد نظر باز می‌شود و به فروشنده می‌گوید که مشتریان او را خبر کرده‌اند تا محصولات فدوکس را در این فروشگاه موجود کند! 3 مشتری ناراحت که حالا در فروشگاه بست نشسته‌اند و منتظر هستند که محصولات دلخواهشان موجود شود، با ورود کاراکتر جو دوسر فدوکس خوشحال می‌شود و خودشان را در یک قدمی رسیدن به آرزویشان می‌بینند!

این کاراکتر به فروشنده یاد می‌دهد که با ارسال پیامک، محصولات فدوکس را به محصولات فروشگاهش اضافه کند. فروشنده نیز دعوت او را اجابت می‌کند و با ورود بسته‌های فدوکس به فروشگاه، رونق به فروشگاه راه پیدا می‌کند و نمایی از فروشگاه شلوغی را می‌بینیم که تا چند لحظه پیش سوت و کور بود!

کاراکتر جو دوسر فدوکس با شعار خود یعنی «جون بخواه از فدوکس» صاحبان فروشگاه‌های مواد غذایی را دعوت می‌کند که با سفارش محصولات فدوکس به کسب و کار خود رونق دهند. در ادامه خانواده‌های خوشحالی را مشاهده می‌کنیم که انگار فدوکس شادی را به زندگی آن‌ها برگردانده است.

تیزر سوم، فدوکس به دانشگاه می‌رود!

این تیزر تبلیغاتی فدوکس برخلاف تیزرهای قبلی که معرفی شد، در فضای فروشگاه اتفاق نمی‌افتد و مصرف‌کنندگان نهایی محصول را مخاطب قرار داده است. این تیزر تبلیغاتی که ظاهرا برای شروع فصل پائیز طراحی شده، در ابتدا با اشاره به شروع فصل پائیز و فصل مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها، فدوکس را یک میان‌وعده مناسب برای دانش‌آموزان و دانشجویان معرفی می‌کند.

این بار سر و کله کاراکتر جو دوسر فدوکس در حیاط مدرسه و با به صدا درآمدن زنگ تفریح مدرسه، پیدا می‌شود و در ادامه با حضور در فضای دانشگاه و با حرکت در بین دانشجویان، از محصولات فدوکس تعریف و تمجید می‌کند.  

در این تیزر، فدوکس با تمرکز بر دانشجویان و دانش‌آموزان، اوتمیل‌های فدوکس را به‌عنوان میان‌وعده‌هایی پرانرژی برای این قشر جامعه معرفی می‌کند و با شعار «از فدوکس جون بخواه»، آن‌ها را به استفاده از این محصولات دعوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: «جو دوسر برای بدنسازی| خواص + طریقه پخت و مصرف»

تیزر چهارم، باشگاه فدوکسی‌ها!

تیزر تبلیغاتی چهارم فدوکس که در این مقاله معرفی می‌کنیم، تیزری خانوادگی‌تر است و مخاطبانی از جمله طرفداران رژیم‌های لاغری و چاقی و ورزشکاران را مورد خطاب قرار می‌دهد. در این تیزر کاراکتر جو دوسر فدوکس با تکیه کلام معرفی خود یعنی «سلام مخلص شما منم جو دوسر» وارد خانه‌ای که ظاهرا یک مهمانی خانوادگی در آن برپاست، وارد می‌شود.

در این خانواده شخصی را می‌بینیم که قصد دارد خودش را لاغر کند. کاراکتر جو دوسر فدوکس در کنار این فرد قرار می‌گیرد و محصولات فدوکس را به‌عنوان یک خوراکی مناسب برای رژیم‌های لاغری و چاقی معرفی می‌کند.

فضای تیزر فقط محدود به منزل نمی‌شود و به فضای باشگاه ورزشی نیز راه پیدا می‌کند؛ جایی که فرد مورد نظر را که قصد کاهش وزن داشت، روی تردمیل مشغول راه رفتن است. گویی که کاراکتر فدوکس موفق شده او را ترغیب کند که رژیم لاغری خود را شروع کند.

این‌بار فدوکس دسته‌ها‌ی دیگری از مخاطبان خود را هدف قرار می‌دهد و با نمایش فضای باشگاه، اوتمیل‌های آماده فدوکس را به‌عنوان میان‌وعده‌هایی مناسب برای ورزشکاران معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: «اوتمیل با تخم مرغ | طرز تهیه به 3 روش»

تیزر پنجم، جو دوسر تغییر می‌کند!

تیزر تبلیغاتی جدید فدوکس با 4 تیزر قبلی متفاوت است؛ از این نظر که ریتم صحبت کاراکتر جو دوسر فدوکس در این تیزر تغییر کرده و دیگر در هنگام ظاهر شدن خود را با عبارت «سلام مخلص شما منم جو دوسر» معرفی نمی‌کند! در این تیزر، به خوراکی‌هایی مختلفی که می‌توان با محصولات فدوکس آماده کرد، اشاره می‌شود.

این تیزر در فضای آشپرخانه‌ای که می‌گذرد که یک پدر و دختر در آن حضور دارند. دختر پشت میز آشپرخانه نشسته و در حال مطالعه است و پدر در تلاش است تا خوراکی مورد علاقه دخترش را آماده کند اما پیشنهادهایی که می‌دهد، نمی‌توانند رضایت دختر را جلب کنند.

در این تیزر، کاراکتر فدوکس بدون این‌که تکیه‌کلام ورود خود را بر زبان بیاورد، بدون هیچ مقدمه‌ای اعلام می‌کند که از فشار خون بالایی دارید، دچار کمبود آهن هستید، مراقب قلب خود هستید یا می‌خواهید کلسترول خونتان را پایین بیاورید، وقت آن است که محصولات فدوکس را مصرف کنید. پدر و دختر نیز اوتمیل‌های آماده فدوکس را مصرف می‌کنند.

در پلان بعدی، تیزر از فضای آشپرخانه خارج می‌شود و دانش‌آموزی را نشان می‌دهد که مطالعه او را خسته کرده است. کاراکتر فدوکس، درست کردن اسموتی با اوتمیل‌های آماده فدوکس را پیشنهاد می‌دهد.

در بخش بعدی این تیزر تبلیغاتی فدوکس، ورزشکاری نشان داده می‌شود که در خانه مشغول تمرین است و کاراکتر فدوکس به او پیشنهاد می‌دهد که با اوتمیل‌های فدوکس پنکیک درست کند. ورزشکار مورد نظر نیز دعوت او را می پذیرد و از آماده‌سازی پنکیک خود احساس رضایت بروز می‌دهد.

در بخش آخر این تیزر تبلیغاتی، مادری را می‌بینیم با استفاده از اوتمیل‌های آماده فدوکس برای کودکانش کیک درست می‌کند و شادی و نشاط را به آشپرخانه می‌آورد!

به دنیای محصولات فدوکس وارد شوید!

حالا که تیزرهای تبلیغاتی فدوکس را مشاهده کردید، شاید علاقه‌مند شده باشید که اطلاعات بیشتری در مورد محصولات این برند به‌دست آورید. محصولات برند فدوکس در حال حاضر در دو دسته اوتمیل‌های آماده و محصولات جو دوسر پرک فوری و معمولی قرار می‌گیرند.

اوتمیل‌های آماده فدوکس که تنها در عرض 3 دقیقه آماده مصرف می‌شوند، خواص جو دوسر پرک را با 8 طعم‌ مختلف به بدن شما می‌رسانند. این طعم‌ها عبارت هستند از:

  • خرما و پسته
  • خرما و بادام
  • عسل و پسته
  • عسل و بادام
  • وانیل
  • دارچین
  • زنجبیل
  • و ماسالا

مشاهده قیمت و خرید اوتمیل های آماده فدوکس

محصولات جو دوسر فدوکس نیز در انواع فوری و ساده در بسته‌های 500 و 250 گرمی در اختیار شما قرار می‌گیرند و می‌توانید از این محصولات برای تهیه انواع غذاها و میان‌وعده‌های حاوی جو دوسر بهره ببرید.

مشاهده قیمت و خرید جو دوسر پرک فوری و ساده فدوکس

سبد خرید
اسکرول به بالا