مطالب مرتبط

طرز تهیه فدوکس چگونه است؟

طرز تهیه فدوکس

خیلی از ما حوصله درست کردن یک میان‌وعده را نداریم. به همین جهت به خوراکی‌های سوپرمارکتی مثل کیک و بیسکوئیت یا نوشیدنی‌هایی مثل شیرکاکائو روی می‌آوریم. این خوراکی‌ها در درازمدت تأثیرات مخربی بر سلامتی می‌گذارند. برای داشتن یک میان‌وعده مفید، فدوکس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. آماده‌سازی محصولات فدوکس آسان است و به زمانی کمتر از حد تصور نیاز دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا «طرز تهیه فدوکس» را بدانید.

فدوکس چه محصولاتی تولید می‌کند؟

فدوکس یک شرکت تولید و فرآوری غلات است که از محصولات آن می‌توان به جو دوسر پرک، جو دوسر پرک فوری و اوتمیل‌های آماده اشاره کرد. جو دوسر یک غلات بسیار غنی با خواص بسیار زیاد است. این غله برای پخت به زمان زیادی نیاز دارد؛ به همین جهت آن را به صورت پرک در می‌آورند تا در مدت‌ زمان پخت‌و‌پز صرفه‌جویی کنند. جو دوسر پرک فوری نیز به مراتب سریع‌تر از پرک معمولی پخته می‌شود.

اوتمیل‌‌های آماده فدوکس که از ترکیب جو دوسر پرک و پودر مواد مغذی چون پسته، عسل، خرما و بادام و طعم‌های محبوب تهیه شده، محصولی جذاب در صنعت مواد غذایی به‌شمار می‌آید؛ زیرا در 3 دقیقه یک خوراکی مفید را در اختیارتان می‌گذارد. در ادامه با طرز تهیه اوتمیل‌های آماده و جو دوسر پرک فدوکس آشنا خواهید شد.

طرز تهیه اوتمیل آماده فدوکس

برای آماده‌سازی اوتمیل فدوکس تنها به یک لیوان آب جوش، یک ساشه از طعم دلخواه فدوکس و 3 دقیقه زمان نیاز دارید. به این صورت که طعم دلخواهتان را داخل یک لیوان آب‌ جوش می‌ریزید، آن را به خوبی هم می‌زنید و سپس بعد از گذشت 3 دقیقه آن را میل می‌کنید.

 هر چقدر هم که طرز تهیه فدوکس از نوع جو پرک آن سریع باشد، احتمالا بین 8 تا 10 دقیقه زمان نیاز داشته ‌باشد. خیلی از مواقع همین میزان زمان را هم نداریم تا برای تهیه یک صبحانه یا میان‌وعده بگذاریم؛ بنابراین به یک خوراکی راحت‌تر نیاز داریم. چیزی که برای خوردن آن نیاز به ظرف شستن یا استفاده از گاز، یا وجود مواد اولیه خاصی نداشته‌ باشیم. برای این مواقع اوتمیل‌های آماده فدوکس بهترین گزینه است.

اوتمیل آماده فدوکس از ترکیب جو دوسر پرک با مواد مغذی و خوش طعم درست شده ‌است. در تهیه این ساشه‌ها به جای قند، شیرین‌کننده‌ گیاهی استویا و پودر شیر اسکیم مورد استفاده قرار گرفته ‌است. پودر عسل و خرما چاشنی‌های شیرین‌، پسته و بادام چاشنی‌های مغزی‌جاتی و وانیل و دارچین عطرهای دلپذیری است که در اوتمیل‌های فدوکس 8 طعم مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهند.

قیمت و خرید اوتمیل آماده فدوکس در طعم های مختلف


طرز تهیه جوی دوسر فدوکس

جو دوسر فدوکس را می‌توانید در تهیه غذاهای مختلف یا میان‌وعده‌ها به کار ببرید. می‌توانید با آن سوپ درست کنید یا این‌که به‌عنوان وعده صبحانه استفاده کنید. به‌عنوان یک میان‌وعده سالم هم می‌توانید روی جوی دوسر حساب باز کنید!

سوپ

معمولاً برای اینکه سوپ‌ها خاصیت بیشتری داشته باشند، در تهیه آن‌ها از یک یا چند غله استفاده می‌شود. جو، گندم و جو دوسر از رایج‌ترین غلاتی است که برای لعاب‌دار کردن و افزودن خواص سوپ و انواع آش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جو دوسر پرک یکی از پرکاربردترین غله‌ها در تهیه سوپ است؛ زیرا زمان پختی حدود نیم ساعت دارد. برای پخت یک سوپ خوشمزه می‌توانید محصول پرک جو دوسر فدوکس را ابتدا با آب مثل برنج بشویید و دو یا سه بار آب را خالی کنید. سپس غله را داخل قابلمه ریخته و با مواد دیگر سوپ مثل هویج، مرغ، گوشت یا هرچیز دیگر بپزید. البته زمان پخت پرک کمتر از گوشت و مرغ است.

صبحانه

یکی دیگر از کاربردهای غلات در تهیه صبحانه است. برای تهیه صبحانه به ازای یک نفر نصف فنجان پرک فدوکس را با کمی شیر یا آب روی گاز بگذارید تا نرم شود. سپس آن را با مواد مغذی مثل گردو و موز ترکیب و سرو کنید.

اگر زمان کمی دارید، می‌توانید با استفاده از محصول پرک جو دوسر فوری فدوکس در زمان کم‌تری صبحانه خود را آماده کنید. کافی است آب یا شیر گرم را روی آن بریزید و با هر نوع ماده مقوی همچون کره بادام‌زمینی، عسل، میوه‌های فصل یا میوه‌‌های خشکی که دوست دارید، آن را نوش‌جان کنید.

میان‌وعده

خیلی‌ها علاقه دارند وعده صبحانه خود را به صورت داغ میل کنند؛ زیرا ابتدای صبح میل طبیعی بدن به سمت گرم شدن و نوشیدن یک نوشیدنی داغ می‌رود. اما در مورد میان‌وعده لزوماً چنین نیست. میان‌وعده می‌تواند هم به صورت گرم و هم به صورت سرد سرو شود.

برای نوش‌جان کردن یک خوراکی سرد، کافی است مطابق طرز تهیه فدوکس برای آماده‌سازی وعده صبحانه به پیش بروید اما آن را زودتر داخل یخچال بگذارید تا در زمان دلخواه، خنک میل کنید. یا اینکه هنگام تهیه صبحانه بیش از نصف فنجان پرک درست کنید و اضافه آن را برای مابین وعده‌های ناهار و شام نگه دارید.

قیمت و خرید جو دوسر پرک فوری و معمولی فدوکس


فدوکس، یک میان‌وعده مناسب برای مدرسه

تهیه فدوکس کار دشواری نیست. از آن جایی که فدوکس برای کودکان نیز بسیار مفید است، توصیه می‌کنیم به کودکانتان طرز تهیه فدوکس را آموزش دهید تا به عنوان یک خوراکی مناسب در مدرسه استفاده کنند.

کافی است توانایی ریختن یک لیوان آب جوش برای خودشان را داشته باشند. اوتمیل آماده فدوکس دارای پروتئین، فیبر و آهن زیادی است که انرژی کودکان را در طول روز به راحتی تأمین می‌کند. اگر بردن اوتمیل به مدرسه کار سختی است، در خانه برایشان فدوکس آماده کنید.

اگر زمان کافی دارید یا می‌خواهید یک دسر مقوی به میزان زیاد تهیه کنید، از جو دوسر پرک همان‌طور که در طرز تهیه فدوکس اشاره شد، استفاده کنید؛ اگر هم نه، اوتمیل آماده فدوکس سریعا آماده می‌شود و برای کودکتان خواص زیادی دارد.

سخن آخر

وعده صبحانه و وعده‌هایی که بین صبحانه و ناهار یا ناهار و شام هستند، از لحاظ تغذیه از اهمیت زیادی برخوردارند. خیلی مواقع به دلیل سهل‌انگاری، خوراکی‌های مضر جای این میان‌وعده‌ها را می‌گیرد. محصولات فدوکس برای پر کردن خلا بین وعده‌های غذایی انتخابی مناسب هستند و مانند یک مکمل تغذیه عمل می‌کند. از آن‌جایی که «طرز تهیه فدوکس» کار ساده‌ای است، ضمن همخوانی با سبک زندگی امروز یک پیشنهاد عالی برای شمایی است که یا والد هستید و سلامت خود و فرزندتان برایتان اهمیت دارد یا به تندرستی اطرافیانتان اهمیت می‌دهید.

سبد خرید
اسکرول به بالا